لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
واکنش الگری به شکست ! سال آینده همین جا ...

واکنش الگری به شکست ! سال آینده همین جا ...

یوونتوس در یک شب باور نکردنی با 4 گل از تیم رئال مادرید اسپانیا شکست خورد تا باز هم الگری در یک فینال دیگر و باز هم در برابر تیمی اسپانیایی ناکام باشد.

 

او در پایان بازی گفت:

 

برای آنچه که بازیکنانم در این فصل به دست آوردند، افتخار می کنم. ما اینجا بودیم برای قهرمانی اما نشد.

 

او افزود:

 

ما در نیمه ی اول نمایش بسیار خوبی داشتیم اما از موقعیت های خود بهره ای نبردیم. پیانیچ هم با مشکل رو به رو شد.

 

سرمربی در بخش بعدی گفت:

 

گل رئال که با برخورد به بازیکن خودمان وارد دروازه شد، از لحاظ روانی برای ما بسیار گران تمام شد و باید به خوبی دفاع می کردیم ولی این هم یک تجربه برای ما به حساب می آید گل دوم رئالی ها کار را برای ما تمام کرد.

 

او افزود:

 

ما باید واکنش بسیار بهتری نشان می دادیم ولی این بازی نیز گذشته و نباید به فکر اگر ها باشیم، زندگی باز هم به ما فرصت می دهد که سال آینده هم اینجا باشیم. ما باید آرامش خود را حفظ کنیم و سپس شرایط را به گونه ای بررسی کنیم که باعث پیشرفت و ترقی تیم شود.

 

سرمربی ادامه داد:

 

ما در تقسیم انرژی نیز درست کار نکردیم و بخش زیادی از انرژی ما در نیمه ی اول از دست رفت و باید منطقی تر بازی را دنبال می کردیم ولی باز هم می گویم که باید از این موارد برای پیشرفت در آینده بهره ببریم.

 

سرمربی در بخش بعدی گفت :

 

آن ها سرعت بازی را رفته رفته بیش تر کردند و در حالی که این ما بودیم که در نیمه اول مادریدی ها را مجبور به عقب نشینی کردیم، اما در نیمه دوم نتوانستیم بازی خود را در دفاع انجام دهیم و حریف ما را وادار کرد به عقب بازگردیم.در آن زمان ما باید انرژی زیادی صرف می کردیم تا به آن ها فشار بیاوریم و بازی را باز کنیم، می دانیم که رئال مادرید فرصت های گلزنی در اختیار حریف قرار می دهد، اما سومین گل را دریافت کردیم.

 

سرمربی ادامه داد:

 

ما فصل آینده را مصمم آغاز خواهیم کرد تا در لیگ قهرمانان فوق العاده ظاهر شویم و اسکودتو و جام حذفی را نیز فتح کنیم. ما باید افکار خود را روی هم بریزیم، انرژی خود را مضاعف کنیم و دوباره به میدان مبارزه بازگردیم، به خاطر اینکه می توانیم از این شکست درس بگیریم و خود را بهتر کنیم.

 

وی در بخش پایانی گفت :

 

دوباره می خواهیم با انگیزه ی بالاتری به فینال لیگ قهرمانان برسیم و امیدواریم که این بار برنده باشیم. این ترکیب توانایی لازم برای این کار را دارد، باشگاه می داند که در کجا نیاز به تقویت بیش تر دارد. طبیعی است که ما فصل را با یک سیستم آغاز کردیم و در میانه مسیر سیستم خود را عوض کردیم، به همین خاطر فرصت پیدا نکردیم که به بعضی از بازیکنان استراحت دهیم و آن ها برای مدتی طولانی در بازی ها حضور داشتند

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: